fredag 12 december 2014

Stal En Lista.

Låt som när du är ledsen sörjer till?  - Jag lyssnade sönder "Halo" med Beyoncé sist jag var rejält ledsen. Inte för att den är sorglig så men den var just då.
Vad tror folk om dig? - Ingen aning men jag tror att de som inte känner mig väl inte tror att jag kan bli ARG.  Det är mkt fel.
Vad får du oftast komplimanger för? - Att jag har "koll" inte som i "koll" på mode/musik osv utan organiserad typ.
Brukar du skratta för dig själv? You bet!
Hur svarar du i mobilen? "Hej, det är Anna"
Vem ringde dig senast? Pappa men det samtalet missade jag. Pojkvän som jag själv svarade.
Antal timmar sömn inatt: ca 6-7
Brukar du komma i tid? Det beror på. Om jag ska ha med mig min dotter och var personen i fråga väntar. Låter inte folk vänta på stan men kan låta de vänta om de är hemma hos sig själva.. När mår du bra? När det är balans mellan nytta/nöje aktivet och vila.
Vanligaste färg på dina kläder: Grå tror jag.
Favoritdryck på morgonen: Vatten och kaffe.
När brukar du oftast gå och lägga dig? Runt 22.
Är du blyg? Njae beror på. 
Sysslar du med någon idrott: Löpning/spinning osv
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar