torsdag 4 december 2014

Kalla Mig Geniet (ihoppusslingsgeniet)


Pojkvän hittar igen fina ljusstakar i källaren ( ett tiotal eller så) ganska precis sådana som jag hade tänkt att leta på loppis. Geniet ( det var jag det) kommer på at vi har fina underlägg från Tennet som bara ligger i en låda och tänker att det nog skulle bli snyggt ihop? Och det blev det! Av saker jag mer eller mindre hittar hemma. Hittar hemma och lägger ihop på ett bra sätt. Så genialiskt. Så genealiskt. Det är fasiken inte klokt är det inte.

9 kommentarer:

  1. Ett återanvändningsgeni är du!

    SvaraRadera
  2. Ernst, känn dig hotad från Göteborgshållet.

    SvaraRadera
  3. Bra där! Fint också när inte källare endast och allena innehåller spindlar i olika viktklasser.

    SvaraRadera
  4. Frida- och husets källare -----> en guldgruva.
    Lilianne- Det är den bästa sortens.
    MrE- Jag med. Av mig. ;-)
    Turtlan- Eller hur. Ernst är besegrad.
    Spader- jo... det med..

    SvaraRadera
  5. Men det är helt underbart. Och dessutom fint! Såg Ernst i veckan på tv och det kändes som vi har sett allt förut, jag röstar på att du får en plats istället!

    SvaraRadera
  6. Annika- Då bestämmer vi så helt enkelt! ;-)

    SvaraRadera
  7. Det mest genialiska var ju ändå draget att skicka ner sambon i källaren. Loppis fynd OCH städat?! Kan det bli mer win-win? 😊

    SvaraRadera