onsdag 20 maj 2015

Äckelmagade klicka vidare.

Visserligen bara onsdag men vi kastar oss tillbaka till Islandsresan för tre veckor sedan och tittar på maten.  Första bilden är hummer som jag åt. Hummer är det fabulösaste av det fabulösa. Herreminje.
Bild nummer två visar vad snabbmatstället på buss-stationen serverade nämligen fårskalle. Nu äter jag ju inte kött men jag måste säga att önskan att börja äta kött, inte så att det direkt kommer över mig här.  Känns som en "skämt-måltid" man skulle köpa på Buttricks?

3 kommentarer:

  1. Jag hade också gärna och snabbt blivit vegetarian i det läget.

    Huvva äta fårskalle.

    SvaraRadera
  2. Turtlan- på en buss-station ... gör det liksom värre?

    SvaraRadera
  3. Men de serverar den ju väldigt piffigt och aptitligt måste man säga. Med två stora bollar potatismos vid kraniet sådär! Mmmm...

    SvaraRadera