söndag 30 augusti 2015

Ett Annat Slags Aber.

Satt och gjorde en fotobok av sommarens Italienresa och upptäckte att i min kamera fanns det inte mer eller mindre noll bilder av mig på semestern.  Ungefär som resten av våra semestrar.  En max två bilder annars är det bara kort på de andra. Det ligger väl någon eller några selfies i Ajfånen förvisso men med riktiga kameran är det ungefär som jag vore vampyr för med på bilderna är jag inte.


Barnet kommer undra om jag ens var närvarande i hennes barndom... (eller när hon börjar läsa Twilight fundera på om jag är en vampyr..)

3 kommentarer:

  1. Hehe, sen jag började fota med bara ajfånen så är jag med på massor med bilder! Var jag aldrig förut. Både selfisar och några andra. Men mest selfisar. Jag tycker faktiskt det är bra. Jag vill också vara med i albumen.

    SvaraRadera
  2. Jag ber om att bli fotograferad ibland! Alla sätt är tillåtna :)

    SvaraRadera
  3. IWNKC- får börja göra så.
    Annika- jag måste det..

    SvaraRadera